dissabte, 6 d’abril del 2013

COMPRES

Ahir, malgrat la tarda de pluja a Barcelona, tenia ganes de voltar i vaig dedicar-me a anar de botigues. I vaig trobar tres coses que us volia comentar:

Ayer, a pesar de la tarde de lluvia en Barcelona, tenia ganas de pasear y me dediqué a ir de tiendas. Y encontré tres cosas que os quería comentar:

 
1. A Scraphouse han portat una quantitat enorme de segells de fusta ¡a 2 euros! Com podeu imaginar no em vaig poder resistir i vaig comprar tots aquests:

En Scraphouse han traido una cantidad enorme de sellos de madera ¡a 2 euros! Como podeis imaginar no me pude resistir i compré todos estos:




2. A la Bolsera vaig trobar unes blondes de colors que m'estalviaran anar tenyint les blanques que tenia (de fet, aquestes ja les havia descobert abans però vaig tornar per comprar més).

En la Bolsera encontré unas blondas de colores que me ahorrarán ir tiñendo las blancas que tenía (de hecho, estas ya las había descubierto antes pero volví para comprar más).


Aquí també vaig trobar tot de coses per utilitzar per Sant Jordi.

Aquí también encontré cosas para utlizar para Sant Jordi.










3. Per últim, a Tiger ja tenen washi-tapes. No en quedaven gaires però és que valen 2 euros! A més podeu trobar etiquetes, banderoles petitetes i altres coses per fer servir en els vostres treballs de scrap.

Por último, en Tiger ya tienen washi-tapes. No quedaban muchas pero es que valen dos euros. Además podeis encontrar etiquetas, banderolas pequeñas y otras cosas para utilizar en vuestros trabajos de scrap.










Ara, al penjar les fotos, m'he trobat una que vaig fer l'altre dia per enviar-li a la meva amiga Marta (amb la que comparteixo material i il.lusions) d'unes cintes de roba que vaig trobar en un basar. A cada una hi ha 3 m de cinta per 1 euro:

Ahora, al colgar las fotos, me he encontrado una que hice el otro día para enviarle a mi amiga Marta (con la que comparto material e ilusiones) de unas cintas de tela que encontré en un bazar. En cada una hay 3 m de cinta por 1 euro:


I per avui, això és tot. Teniu entreteniment per una estona. No us penseu que em passo la vida de botigues, però últimament ha coincidit que he trobat cosetes molt interessants. En els basars més cutres a vegades hi ha autèntiques gangues. Busqueu, busqueu! Amb els temps que corren, l'economia és molt important. 

Y por hoy, esto es todo. Teneis entretenimiento para un rato. No os penseis que me paso la vida de tiendas, pero últimamente ha coincidido que he encontrado cositas muy interesantes sin moverme demasiado. En los bazares más cutres a veces hay auténticas gangas. ¡Buscad, buscad! Con los tiempos que corren, la economía es muy importante.


Bon cap de setmana a totes!

¡Buen fin de semana a todas!

5 comentaris:

  1. guauuuuuuuuuuuu, quina quantitat de coses xules!!! llàstima que fins d'aquí a unes setmanes no podré tornar a Barna amb tranquil·litat... aish... quina enveja !! :). Moltes gràcies per compartir-ho! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, són una temptació que no pots evitar. Petons

      Elimina
  2. Ja ja ja... Tinc les cintes de roba i us asseguro que son molt maques.
    Marta

    ResponElimina
  3. En quin basar has trobat aquestes cintes ? Gràcies. Patri

    ResponElimina
    Respostes
    1. En un que hi ha al carrer Bailen, entre Còrsega i Indústria, al costat d'un bar que es diu Adonis. Aquí moltes vegades he trobat cosetes. Una abraçada.

      Elimina