dimarts, 30 d’octubre del 2012

DIARI DE NADAL

Avui us vull recomanar que passeu pel blog diario de navidad i llegiu amb atenció totes les explicacions que allà es donen. A mi m'ha encantat i segur que aquest any, amb tantes idees de tendències i estils tan diferents, trobo el camí per fer el meu diari de Nadal, cosa que em proposo cada any des de que estic en això i encara no he fet. El meu problema és començar i decidir com enfocar-ho perque sé que, un cop começat, sigui com sigui (i quan sigui), l'acabaré. Va, animeu-vos totes (cada una en el seu estil) a fer-ho i compartir-ho.

Hoy os quiero recomendar que paseis por el blog diario de navidad i leais con atención todas las explicaciones que allí se dan. A mi me ha encantado y seguro que este año, con tantas ideas de tendencias y estilos tan diferentes, encuentro el camino para hacer mi diario de Navidad, cosa que me propongo cada año desde que estoy en esto y aún no he hecho. Mi problema es empezar y decidir como enfocarlo porque sé que, una vez empezado, sea como sea (y cuando sea), lo acabaré. Va, animaros todas (cada una en su estilo) a hacerlo y a compartirlo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada