diumenge, 18 de novembre del 2012

COMENTARIS

No sé si a les altres persones que tenen un blog els fa tanta il.lusió com a mi els comentaris, el saber que hi ha algú que llegeix el que jo escric i dóna la seva opinió. A més m'encanta quan em diuen que els ha servit d'alguna cosa el que jo he compartit. M'és igual si es fan seguidors o si em llegeixen molt esporàdicament, però vull creure que en aquests temps tan durs i freds en qué vivim encara hi ha coses que compartir i que uneixen a gent molt diferent i una d'elles és el scrapbooking, on es barreja la creativitat i els sentiments. Tant de bo això es traslladés a altres nivells de la vida. A totes les que m'heu deixat algun comentari o m'heu llegit algun cop, moltes gràcies de tot cor.

No sé si a otras personas que tienen un blog les hace tanta ilusión como a mi los comentarios, el saber que hay alguien que lee lo que yo escribo y da su opinión. Además me encanta cuando me dicen que les ha servido de algo lo que yo he compartido. Me da igual si se hacen seguidores o me leen muy esporádicamente, pero quiero creer que en estos tiempos tan duros y fríos en que vivimos aún hay cosas que compartir y que unen a gente muy diferente y una de ellas es el scrapbooking, donde se mezclan la creatividad y los sentimientos. Ojalá esto se trasladara a otros niveles de la vida. A todas las que me habeis dejado algun comentario o me habeis leido alguna vez, muchas gracias de todo corazón.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada